Confirmați o ofertă cu produse recurente și contractul de abonament este creat automat pe baza comenzii confirmate.
Informațiile de plată ale clienților sunt salvate în siguranță și metoda lor de plată este taxată automat atunci când este timpul să-și reînnoiască abonamentul.
Ca alternativă la reînnoirile automate, clienții sunt facturați automat atunci când este timpul să își reînnoiască abonamentul. Contabilitatea este actualizată automat,
including invoice creation, validation, and payment encoding.Atașați un șablon de e-mail la o etapă sau utilizați acțiuni automate pentru a trimite sondaje clienților în anumite momente și pentru a obține feedback despre servicii.
Taxele sunt gestionate automat și în timp real, în funcție de locația și de setările fiscale ale companiei dumneavoastră.
Trimiteți oferte direct clienților printr-o adresă URL securizată. Clienții își pot confirma comenzile online.
Nu este nevoie ca clienții să se autentifice sau să creeze un cont pe site-ul dvs. pentru a naviga în contracte și oferte.
Clienții pot accesa toate documentele lor online, într-o privire și în detaliu: abonamente active, oferte interactive care le permit să contacteze un reprezentant de vânzări, comenzi de vânzare și facturi (în format pdf).
Permiteți clienților să-și modifice informațiile de contact online și să-și regleze drepturile de acces ale contractului lor de abonament. Afișați opțiuni suplimentare pe care clienții le pot adăuga sau elimina din contractul lor.
Clienții pot vizualiza ușor toate detaliile contractului lor online: adresa facturii, data următoarei facturi, recurența, planul de abonament, opțiunile și informațiile de plată.
Salvați informațiile de plată ale clienților pentru plăți automate. De asemenea, clienții pot primi automat facturile prin e-mail.
Clienții pot închide contractul singuri și pot furniza un motiv pentru închidere.
Informațiile sunt stocate în siguranță, chiar și atunci când o plată nu trece.
Vizualizați datele pentru MRR nou, de reînnoire, de expansiune, de scădere și pentru MRR nou net. Veniturile sunt recunoscute și urmărite automat pe măsură ce se înregistrează. Analiza MRR este disponibilă pentru fiecare comandă individuală de vânzări recurente.
Creșterea anuală prognozată a MRR și creșterea anuală prognozată a contractelor.
Urmăriți motivele pentru care clienții își închid abonamentele.
Urmăriți veniturile nete și nerecurente, venitul mediu pe contract, rata anuală de funcționare, valoarea pe viață, pierderea de logo-uri, pierderea de venituri și contracte.
Urmăriți rata de retenție a clienților cu ajutorul unei analize de cohortă personalizabile.
Examinați impactul fiecărui agent de vânzări asupra MRR pentru MRR-uri noi, churned, de extindere, de scădere și nete noi.
Vindeți și vindeți produse de vânzare unică și produse de abonament în cadrul aceleiași comenzi de vânzare. Odoo Subscriptions și Odoo Sales sunt perfect integrate.
Clienții pot confirma comenzile online folosind semnătura electronică și/sau metodele de plată online.
Economisiți timp prin crearea de template-uri de contracte pentru cele mai frecvente scenarii.
Configurați liste de prețuri, reduceri, unități de măsură și altele.
Configurați perioade de recurență personalizate (de ex. săptămânal, lunar, 2 luni).
Stabiliți condiții pe șabloanele de abonament pentru a diferenția abonamentele cu sănătate bună de cele cu sănătate proastă.
Declanșați alerte personalizabile (de exemplu, trimiteți e-mailuri, programați activități, actualizați abonamentele, trimiteți sondaje) de îndată ce un abonament ridică unul dintre semnalele de alarmă preconfigurate.
Acordați diferite drepturi de acces clienților dvs. pentru a le permite să se autoaboneze și să-și gestioneze abonamentele online: restricționat, doar actualizare sau actualizare și retrogradare. Definiți opțiuni de servicii și taxe de configurare.
Vindeți abonamente pe site-ul dumneavoastră.
Thanks for subscribing!
This email has been registered!
| Product | SKU | Description | Collection | Availability | Product type | Other details |
|---|