O interfață de utilizator rapidă concepută pentru gestionarea modernă a inventarului. Lucrați mai mult cu mai puțin efort, cu sau fără scanere de coduri de bare.
Comparați informațiile care apar pe comanda de achiziție, factura furnizorului și chitanță pentru a vă asigura că plătiți factura corectă (conciliere 3-căi).
Porniți licitațiile de achiziție, integrați răspunsurile furnizorilor în proces și comparați propunerile. Alegeți cea mai bună ofertă și trimiteți comenzi de achiziție cu ușurință. Utilizați raportarea pentru a analiza calitatea furnizorilor dvs.
Achiziționați bunuri de la un furnizor la un preț negociat, în mod recurent într-o anumită perioadă de timp.
Configurați fiecare produs pentru a trimite cereri de ofertă către fiecare dintre furnizorii dvs.
Trimiteți RfQ-uri prin e-mail direct din aplicație sau imprimați-le și trimiteți-le prin poștă, totul cu un singur click.
Trimiteți RFQ-uri pentru multiple produse în același timp.
Adăugați un mesaj personalizat furnizorilor dvs. pentru fiecare dintre CdO-urile trimise.
Economisiți timp configurând reguli de trimitere automată a cererilor de ofertă către furnizorii dvs. în funcție de nivelul stocurilor.
Adăugați variante de produse la comenzile dvs. de achiziție utilizând o grilă sau o matrice, afișând toate combinațiile posibile ale atributelor unui produs (de exemplu: dimensiuni, culori).
Urmăriți starea ofertelor și a comenzilor dvs., a sumei comenzilor și a datei de livrare așteptate. Nu mai generați proiecte de PO. Completare automată la generarea unei facturi de proiect.
Urmăriți stocul dvs. și determinați cantitatea și locațiile pentru fiecare lot de articole pe care le primiți.
Configurați reguli de aprovizionare pentru a comanda automat articolele necesare pe baza nivelurilor de stoc, a cantităților minime pe locație sau pe furnizor, a vânzărilor sau a altor parametri.
Proiectați proiecte de facturi pe care le puteți modifica sau anula ulterior.
Urmăriți comenzile care au fost create pentru o dată în viitor.
Organizați mișcarea obiectelor între două locații pe care le dețineți.
Definiți prețul de vânzare, tipul, codul de bare și referința pentru a diferenția ușor produsele similare.
Adăugați referința utilizată de fiecare furnizor pentru articol pentru a fi mai ușor de găsit atât pentru ei, cât și pentru dvs.
Adăugați variații cum ar fi culoarea, capacitatea etc. pe produs pentru a permite o listă mai curată de produse.
Faceți referire la toți furnizorii care distribuie articolul, ordonați-i în funcție de prioritate și înregistrați timpul de livrare și cantitatea minimă pentru a economisi timp la noile comenzi.
Căutați produse cu referința furnizorului pe comanda de achiziție.
Achiziționați în diferite unități de măsură și lăsați Odoo să gestioneze conversia.
Urmăriți stocul, comenzile primite și disponibilitatea produselor.
Definiți poziția exactă a produsului în depozitul dvs.
Definiți durata garanției și specificați timpul de livrare al clienților și al producătorului.
Adăugați specificații ale produsului pentru punctul de vânzare sau pentru site.
Specificați categoria dvs. de contabilitate și definiți conturile și taxele clienților și furnizorilor.
Utilizați tablouri de bord predefinite sau creați-vă propriile tablouri de bord cu ajutorul motorului de raportare avansat Partajați filtrele cu echipa.
Obțineți prognoze ale disponibilităților produselor pe baza comenzilor de vânzare confirmate, a comenzilor de achiziție sau a comenzilor de producție, precum și a mișcărilor interne.
Economisiți cantități uriașe de timp și efort pentru toate tranzacțiile efectuate între companiile din grupul dvs. - tranzacțiile sunt reconciliate automat în toate modulele, de exemplu, oglindirea automată a comenzilor de vânzare și a comenzilor de achiziție în configurația multi-companie.
Administrați mai multe companii într-un singur mediu Odoo.
Thanks for subscribing!
This email has been registered!
| Product | SKU | Description | Collection | Availability | Product type | Other details |
|---|