Previzualizare online a celor mai multe formate de fișiere: PDF, imagini, videoclipuri.
Discutați documente, trimiteți notificări persoanelor sau creați următoarele activități pentru a urmări activitățile de făcut pe un document.
Încărcați fișiere obișnuite sau creați documente ca linkuri (de exemplu, fișiere Google Doc)
Aduceți in atenția utilizatorilor, clienților sau furnizorilor - documente sau alte feluri de înregistrări Odoo (cum ar fi facturi, sarcini etc.).
Creează foi de calcul noi sau lucrează la cele existente.
Dosarele ierarhice permit definirea spațiilor de lucru cu propriile lor etichete și acțiuni.
Setați mai multe etichete pentru a structura documentele per dosar.
Documentele legate de resurse (facturi, sarcini) sunt integrate în sistemul de gestionare a documentelor
Definiți filtrele dvs. și salvați cele mai utilizate în filtre favorite pe care le puteți partaja cu alți utilizatori.
Împărțiți PDF-urile cu mai multe pagini în mai multe documente; foarte util atunci când scanați documente în loturi.
Etichetați, previzualizați sau lansați acțiuni asupra unui set de documente simultan.
Documentele șterse rămân în coșul de gunoi al sistemului timp de 30 de zile și pot fi restaurate înainte de ștergere permanentă.
Drepturile de acces sunt ușor de personalizat în funcție de dosar.
Pentru a acorda acces utilizatorilor externi și a le permite să previzualizeze, să descarce și să încarce documente noi de pe portalul spațiului de lucru partajat.
Partajați o listă de documente cu clienții și furnizorii pentru a colabora eficient. Stabiliți o dată de valabilitate pentru documentele partajate.
Configurați scannerul pentru a trimite PDF-uri la o adresă de e-mail specifică. Fișierele scanate apar automat în spațiul dvs. de lucru. Definiți reguli pentru a seta etichete și foldere automat în funcție de e-mail.
Definiți acțiuni automate pe foldere, contacte și/sau sarcini: creați documente, procesați facturi, semnați, organizați fișiere, etc.
Abilitatea de a bloca un fișier pentru a avertiza alți utilizatori că un anumit document este modificat.
Abilitatea de a crea „documente lipsă” și de a le organiza ca documente pentru a le reaminti oamenilor să le încarce.
Implementați ușor procese de validare personalizate cu etichete și acțiuni automate.
Thanks for subscribing!
This email has been registered!
| Product | SKU | Description | Collection | Availability | Product type | Other details |
|---|