Creează tichete prin e-mail, chat live și formulare online.
Creează echipe pentru a gestiona tichetele pe baza fluxului de lucru, clientului, departamentului și altele.
Atribuiți sesizările în mod automat în funcție de volumul de muncă al echipei.
Personalizați fluxurile de lucru pentru fiecare echipă cu etape unice sau comune.
Atribuiți etapelor șabloane personalizate de e-mail și SMS pentru a informa clienții atunci când sesizarea lor trece la o nouă etapă.
Oferiți suport suplimentar clienților prin cursuri de eLearning, forumuri comunitare și articole de cunoștințe.
Creează un canal de chat live special pentru o echipă de help desk, unde agenții pot răspunde la întrebări, asista cu problemele clienților și crea tichete instantaneu dintr-o fereastră de chat.
Proiectați și activați un bot de chat pentru a răspunde la întrebări simple, a captura informații de contact și a crea tichete de helpdesk automat fără asistența unui agent de suport.
Emiteți note de credit direct dintr-un tichet.
Procesul returnează produsele defecte sau incorecte dintr-un tichet al clientului.
Planificați intervențiile la fața locului prin aplicația Muncă in teren.
Creează coduri pentru reduceri sau produse gratuite pentru a le trimite direct clienților dintr-un tichet.
Trimite articolele stricate pentru reparații.
Creează și gestionați acorduri de nivel de serviciu pe baza clientului, priorității, echipei sau tipului de tichet.
Urmăriți timpul petrecut pe tichete și creați facturi pentru acest timp pentru a le emite direct clienților.
Obțineți o vedere cuprinzătoare a performanței echipelor și a angajaților individuali, precum și a succesului SLA-urilor.
Primiți si monitorizați feedback-ul de la clienți prin tichete individuale.
Thanks for subscribing!
This email has been registered!
| Product | SKU | Description | Collection | Availability | Product type | Other details |
|---|