Părțile destinatare pot semna un document doar în format digital, prin intermediul unui link securizat unic și personal asociat cu adresa lor de e-mail. Sistemul înregistrează geolocalizarea utilizatorului, precum și data și ora evenimentului și le arhivează în jurnalul de audit al documentului.
Orice activitate legată de documente (semnarea, citirea etc.) este înregistrată în permanență, iar dovada criptografică a integrității documentului este calculată și verificată la fiecare pas. Utilizatorii pot utiliza oricând linkul personal și unic al documentului pentru a descărca și imprima o copie a documentului de referință. Un raport complet al jurnalului de audit este disponibil tuturor părților în orice moment.
Proprietarul documentului poate solicita opțional o verificare suplimentară prin SMS (cod din 6 cifre) pentru unii destinatari.
Documents signed via Odoo Sign are valid electronic signatures under EU Regulation 910/2014 (eIDAS) for all European countries, and US ESIGN Act for the USA. They also meet the requirements for electronic signatures in 100+ countries.
Semnăturile digitale sunt potrivite pentru orice acord de vânzări sau comercial, NDA, chirie, contract, etc. Documente mai sensibile, cum ar fi declarațiile de impozit și documentele depuse la autoritățile publice, pot necesita forme mai avansate de semnături sau intervenția unei autorități de încredere înregistrate.
Permiteți semnatarilor să își prezinte identitatea utilizând serviciul de identitate itsme® (numai în Belgia și Țările de Jos).
Un cadru vizual poate fi adăugat la semnături, astfel exemplarele pe hârtie conțin un indiciu vizual că documentul a fost semnat electronic.
Personalizați câmpurile editabile din PDF cu funcția de tragere și plasare. Automatizați semnăturile repetitive folosind șabloane pentru a economisi timp și a fi mai productiv.
Faceți un document care urmează să fie semnat public și permiteți tuturor să-și semneze propria copie fără nicio altă acțiune din partea dvs.
Specificați rolul tuturor persoanelor implicate într-o tranzacție de semnare. Trimiteți versiunea corectă în funcție de poziția persoanei care va semna.
Trimitere automată a documentului semnat unei terțe părți desemnate ca „urmăritor”.
Nu vă mai faceți griji cu privire la salvarea documentelor dvs. Când utilizați eSign, fiecare document este arhivat pe instanța dvs. privată.
Atunci când documentul dvs. este finalizat cu succes, fiecare destinatar primește o copie direct în căsuța de e-mail.
Obțineți o vedere completă a șabloanelor dvs., semnăturilor în curs și a documentelor complet semnate.
Programați remindere automate pentru ca persoana să își amintească să semneze documentul.
Primiți notificări de status și alerte imediat ce documentele dvs. sunt semnate.
Generați un link către un șablon de document disponibil doar pentru cei care îl primesc. Când documentul este semnat, semnatarul primește o copie.
Colectați semnături electronice pe iPhone, iPad, Android și alte dispozitive mobile.
Permiteți destinatarilor să refuze semnarea unui document dintr-un anumit motiv.
Folosiți funcția drag-and-drop pentru a adăuga câmpuri dinamice care conțin date precompletate în funcție de persoana care va semna.
Indicați care câmpuri editabile sunt obligatorii înainte ca documentul dvs. să fie semnat.
Alegeți între diferite opțiuni: fonturi "scris de mână", desen cu mouse-ul/degetul sau încărcarea unei semnături scanate.
Trimiteți cererile de semnare într-o anumită ordine, asigurându-vă că semnatarii sunt notificați doar atunci când le vine rândul să semneze documentul.
Thanks for subscribing!
This email has been registered!
Product | SKU | Description | Collection | Availability | Product type | Other details |
---|