Gestionați proiectele dvs. într-o interfață orientată către utilizator proiectată pentru managementul modern al proiectelor.
Adaptați fiecare proiect la nevoile dvs. cu ajutorul etapelor, al câmpurilor de proprietăți și al etichetelor și stabiliți priorități și coduri de culori.
Personalizați sarcinile dvs. adăugând câmpuri noi cu informații suplimentare.
Lucrați la un singur proiect sau la mai multe proiecte în același timp. Efectuați analize și căutări pentru mai multe proiecte.
Setați acțiuni automate pentru a declanșa modificări pe baza acțiunilor utilizatorului sau a unei frecvențe predefinite. Sunt posibile diferite acțiuni automatizate, cum ar fi crearea sau actualizarea înregistrărilor, atribuirea de sarcini anumitor utilizatori, trimiterea de e-mailuri sau SMS-uri, programarea activităților, ...
Urmăriți proiectele și task-urile mai ușor, din mers. Stați conectat, mereu.
Vedere optimizată pentru ecrane mai mari, cu o fereastră de chat derulantă în partea dreaptă.
Utilizați vizualizarea calendarului pentru a trece cu vederea termenele limită ale proiectelor. Pur și simplu folosiți drag & drop pentru a reprograma task-urile.
Supravegheați întregul proiect cu un panou de control vizual. Trageți și plasați sarcinile între etape. O bară de progres arată starea fiecărei sarcini. Filtrați și grupați sarcinile după etape, persoane desemnate, termene limită, cuvinte cheie și altele.
Administrați sarcinile pe o linie de timp și urmăriți termenele limită, progresul și dependențele sarcinilor. Prognozează proiecte și resurse ușor, luând în considerare vacanțele angajaților. Comparați orele planificate și efective. Alocați resurse și folosiți trage și plasați pentru a actualiza sarcinile.
Grupați, filtrați și analizați sarcinile dvs. utilizând vederea listei. Selectați mai multe proiecte pentru a edita câmpuri în lot sau pentru a efectua acțiuni în lot, cum ar fi exportul, arhivarea, ștergerea, partajarea proiectului, trimiterea de e-mail, trimiterea de SMS. Exportați sau importați sarcinile într-o foaie de calcul pentru a analiza datele dvs.
Creează-ți sarcinile manual sau automatizează procesul folosind aliasuri de e-mail, formulare web sau importuri în lot.
Alegeți persoana responsabilă pentru o sarcină și adăugați urmăritori care sunt notificați cu privire la orice modificare a sarcinii.
Includeți titluri, linkuri, media și liste de sarcini în descrierile sarcinilor. Colaborați virtual și creșteți-vă productivitatea.
Creează sub-sarcini multi-nivel pentru a oferi mai multă structură muncii dvs. Din cartela Kanban a unei sarcini, vizualizați sub-sarcinile sale.
Simplificați-vă fluxurile de lucru creând sarcini periodice zilnice, săptămânale sau lunare. Pregătiți-vă planificarea sarcinilor recurente: o sarcină nouă este creată imediat după ce cea anterioară este marcată ca finalizată.
Stabiliți dependențe între sarcini pentru a adăuga un cadru structural și pentru a îmbunătăți organizarea muncii dumneavoastră. Sarcinile pot fi reprogramate automat în caz de conflict.
Folosiți reperele pentru a urmări punctele majore de progres care trebuie atinse pentru a obține succesul.
Utilizați vizualizarea Listă pentru a efectua acțiuni asupra mai multor sarcini cu un singur click.
Transformarea sarcinii într-un tichet de asistență cu doar câteva clicuri.
Arhivați sarcinile finalizate și vizualizați-le pe cele la care mai trebuie să lucrați.
Urmăriți sarcinile dvs. în curs de desfășurare pe mai multe proiecte într-o vizualizare. Puteți crea sarcini private și chiar un canal personal cu etape private pentru a rămâne organizat.
Atunci când creați o nouă sarcină din vizualizarea Kanban, configurați-o instantaneu cu ajutorul scurtăturilor de text: setați etichete, atribuiți utilizatori, alocați ore și stabiliți-i o prioritate ridicată direct, fără a deschide vizualizarea formularului.
Toate acțiunile sunt centralizate într-un singur jurnal de activități: apelurile, e-mailurile, întâlnirile, mementourile și notele de lucru pot fi urmărite pe sarcină. Etichetați colegii, trimiteți mesaje clienților, adăugați fișiere media și reacții.
Comunicați cu clienții dvs. prin e-mail. Totul este atașat automat la sarcină pentru o vizibilitate completă.
Utilizați șabloane pentru a trimite mesaje automate în diferite etape: confirmări, sondaje de satisfacție a clienților, notificări și multe altele.
Utilizați sondajul de evaluare a satisfacției clienților pentru a obține feedback. Analizați ratingul general în funcție de proiect pentru a vă îmbunătăți procesele.
Împărtășiți proiectul dvs. cu utilizatori interni și externi, permițându-le accesul doar pentru vizualizare sau pentru editare. Adăugați și eliminați colegi din lista de urmăritori, menținându-i pe toți la curent în permanență.
Faceți apeluri telefonice direct din interfață.
Urmăriți sarcinile în doar un clic și primiți alerte bazate pe activități relevante.
Puteți conversa prin chat dintr-un task cu alți utilizatori pentru a obține răspunsuri în timp real la întrebările dvs. Adăugați mai mulți utilizatori la o conversație pentru a crea un chat de grup.
Colaborați la sarcini cu mai mulți colegi pe același conținut, în același timp, datorită editorului HTML nativ Odoo.
Utilizatorii portalului pot avea acces la sarcini și pot comunica despre ele, toate în același loc.
Aplicați diverse politici pentru facturarea clienților dvs.: preț fix, la termene prestabilite, sau materiale și timp. Facturează automat timpul petrecut cu sarcinile.
Decideți când o foaie de timp este facturabilă: niciodată (proiect intern sau cu preț fix), la creare sau la validare.
Creează ușor un proiect sau o sarcină dintr-o comandă de vânzări și simplifică procesele între echipe.
Creează o comandă de vânzare direct din proiecte sau sarcini și faceți facturarea mult mai ușoară.
Generați rapoarte de stare a proiectului în câteva clicuri și obțineți o prezentare generală a rentabilității proiectului dvs.
Comparați veniturile și costurile estimate cu cele reale pentru proiectul dvs.
Obțineți statistici despre sarcinile dvs. pentru a analiza performanța proiectelor dvs.
Asigurați-vă că proiectul dvs. este pe drumul cel bun și verificați progresul proiectului.
Monitorizați orele preconizate și efective pentru a prognoza volumul de muncă viitor.
Thanks for subscribing!
This email has been registered!
Product | SKU | Description | Collection | Availability | Product type | Other details |
---|