Creează și gestionați locații specifice de depozitare, cum ar fi rafturi, alei, camere frigorifice și rafturi pentru paleți.
Direcționare automată, în timp real a produselor către locațiile ideale de depozitare pe baza capacității (categorii de depozitare), a nevoilor de depozitare a produselor și a accesibilității la preluare.
Creează locații dedicate pentru a primi produse, sorta, ambala și alte operațiuni de depozit.
Alegeți strategiile de livrare a produselor (FIFO, FEFO, cea mai apropiată zonă disponibilă, LEFO) și eficientizați procesul cu o metoda corectă de selectare (unic, lot, cluster, val).
Tablouri de bord dedicate pentru a menține echipele de îndeplinire a comenzilor, achiziții, calitate, ridicare, ambalare și primire pe partea de sus a sarcinilor lor zilnice. Sarcinile cu cel mai devreme termen limită sunt prioritizate pentru a asigura îndeplinirea comenzilor la timp, de fiecare dată.
Administrați expedierile primite cu datele de sosire furnizate de furnizor și conversia automată a unității de măsură pentru cantitățile primite. (de ex. cumpărați în tone și vindeți în kg.)
Setați rute predefinite pentru evaluarea stării de returnare, recondiționarea, reaprovizionarea sau eliminarea. Atunci când este integrată cu aplicația de contabilitate, evaluarea actualizată a inventarului produsului returnat intră imediat în contabilitate.
Creează loturi automate inteligente pe baza transportatorilor de expediere, numere de serie, cantități specifice și greutate totală pentru confortul picker-ului. Dacă stocul este insuficient, opțiunea de a crea o comandă ulterioară este disponibilă.
Atribuiți coduri de bare pachetelor sigilate pentru urmărirea conținutului, actualizările de locație ale pachetului se regăsesc, de asemenea, în locația produselor din pachet.
Eliminați produse în doar câteva click-uri și obțineți rapoarte clare despre deșeuri: costurile, motivele și volumele acestora.
Programați numărători periodice ale stocurilor în locații de depozitare, produse sau loturi vitale pentru a menține inventarul la zi în permanență.
Coordonați cu furnizorul pentru a livra anumite produse direct clienților.
Descărcați materialele de intrare și transferați-le direct la porțile de ieșire, cu un timp de depozitare redus sau deloc.
Creează rute personalizate pentru a planifica automat transferurile între orice depozite și locații.
Configurați rutele de îndeplinire a comenzilor adaptate la diferite metode de expediere (preluare la magazin, oficiu poștal, expediere de la terți etc.)
După confirmarea comenzii de vânzare, generați automat documentele de livrare pentru materiile prime, facturați subcontractantul și, dacă este necesar, efectuați verificări de calitate înainte de a expedia produsul subcontractat către client.
Administrați toate stocările, stocurile și reumplerile pentru toate depozitele dvs. Gestionarea transferurilor către, de la și între depozite într-un singur sistem.
Simplificați *orice operațiune de depozitare folosind un cititor de coduri de bare: recepții, prelevări, ajustări de inventar. Actualizați și efectuați acțiuni de depozitare în timp real, oricând și oriunde. Suportă GS1, EAN13 și EAN14 din fabrică.
Pagină web live unde clienții pot urmări starea comenzii lor, starea plății și livrarea. Începeți o returnare direct pe această pagină, generați un cod de bare imprimabil al comenzii și instrucțiuni personalizate de returnare, astfel încât angajații dvs. să poată procesa ușor articolul returnat cu un cod de bare la primire.
Notificați managerii de achiziții despre stocul scăzut și timpurile de livrare ale furnizorilor pentru a ajuta la programarea reordonării.
Programatorul automat Odoo declanșează operațiuni automat pentru dvs. în funcție de disponibilitatea produselor și prognozele comenzilor.
Localizați produsele, locațiile lor de stocare și cantitățile dintr-un singur panou de control.
Localizați orice document de depozit, pur și simplu scanând codul de bare.
Alegeți dintre cele trei metode: la confirmare, manual sau data programată, pentru a gestiona stocul disponibil, ținând cont de prioritatea clientului.
Raport prognozat al stocului disponibil, intrărilor și ieșirilor în timp ce operațiile se desfășoară în timp real. Calculați datele de lipsă de stoc pentru produse pe baza comenzilor clienților, datelor de expediere și a comenzilor de producție, astfel încât să puteți reacționa rapid la termenele limită ale comenzilor de la furnizori și la timpul de livrare.
Crearea automată de cereri de ofertă atunci când previziunile privind stocurile scad sub un prag definit.
Declanșarea achizițiilor, a transferurilor între depozite și a comenzilor de producție pe baza unor reguli personalizabile privind stocul minim și maxim.
Administrați inventarul dvs. just-in-time (JIT) cu o varietate cuprinzătoare și integrată de intrări de planificare a plumbului care sunt luate în considerare la fiecare comandă.
Declanșarea comenzilor de achiziție și de producție la confirmarea comenzii de vânzare. Rute personalizabile pentru depozite, produse și comenzi.
Urmăriți fiecare etapă a parcursului produsului dvs., de la furnizor la client, cu detalii granulare. La confirmarea unei comenzi de vânzare, se declanșează comenzi de achiziție, transferuri de depozit și ordine de livrare pentru a procura și a elibera produsele către client.
Vizualizați un raport dedicat pentru a urmări produsele de la furnizor la client. Înregistrările bogate de identitate a produselor permit o urmărire avansată în cadrul serviciilor post-vânzare.
Înregistrări contabile în timp real generate pentru un produs din achiziții de stoc, resturi și alte acțiuni de inventar.
Înregistrați toate acțiunile utilizatorilor: cum ar fi mutările de stoc, numărătoarele, ajustările, aprobările ajustărilor și modificările înregistrărilor.
Clasificarea produselor în trei tipuri: stocabile, consumabile (care nu pot fi stocate) și servicii (care nu pot fi stocate).
Memento-uri automate și prioritatea la livrare determinata pe baza datei limită si a datei de expirare.
Personalizați variantele de produse pentru preferințele clienților și luați decizii de achiziție bazate pe date cu stocuri în timp real pentru fiecare variantă și componentă.
Adăugați câmpuri personalizate pe documentele de transfer din depozit, pe produse și chiar pe numerele de serie pentru trasabilitate suplimentară.
Încărcați listele de prețuri ale furnizorilor cu descrierea produselor, prețurile și termenele de livrare.
Generați etichete de expediere pentru transportatorii integrați: Fedex, DHL, UPS, USPS, Bpost, Sendcloud (UE), Easypost (America de Nord) și Shiprocket (India).
Suportă metodele de descarcare gestiune: first-in, first-out (FIFO), cost mediu (AVCO) și preț standard.
Suportă contabilitate continentală sau anglo-saxonă.
Înregistrări contabile în timp real generate pentru un produs din achiziții de stoc, resturi și alte acțiuni de inventar.
Generați rapoarte de costuri în timp real pe baza facturilor furnizorilor, taxelor, tarifelor, suprataxelor de combustibil și altor taxe de manipulare. Generează automat un înregistrare contabilă pentru raportarea de sfârșit de trimestru și ajustările de preț.
Raport complet privind mișcările de stoc pentru a cartografia și urmări mișcările produselor de la furnizor la client.
Blocați sau deblocați orice document de depozit (primire/preluare/comandă de producție) după ce este postat pentru a corecta orice greșeli în consumul de produse sau prețuri.
Monitorizați cât timp au fost articolele în depozit. Cantitățile sunt sortate după data primirii, permițându-vă să fiți informat despre produsele care se apropie de expirare.
Thanks for subscribing!
This email has been registered!
Product | SKU | Description | Collection | Availability | Product type | Other details |
---|