Obțineți acces instantaneu la cele mai recente subiecte discutate în compania dvs. și urmăriți conversațiile pe care le urmăriți.
Cutia de intrare / tabloul de bord pentru notificări oferă o vedere de ansamblu asupra înregistrărilor urmărite. Notificările sunt afișate pentru toate modificările urmărite (de exemplu, etapa modificată, sarcina pregătită) în systray.
Marcați cu stea mesajele cu conținut important pentru a le regăsi cu ușurință în această listă
Creează grupuri secrete și invită utilizatorii.
Indicatori de stare a utilizatorului în toate chat-urile și DM-urile Odoo. Vedeți ce fac colegii, verificând dacă sunt online, offline, absenți sau plecați de la birou.
Invitați participanți în grupuri private și restricționați accesul la canale la un grup selectat de angajați.
Transformați o conversație într-o sesiune de chat pentru a continua să discutați în timp ce schimbați modulele.
Alegeți să trimiteți mesaje prin e-mail, permițând unui canal să se comporte ca o listă de corespondență.
Menționați utilizatorii Odoo (@odoo_username) în conversații și chiar canale (#channel_name).
Începeți să discutați cu alți utilizatori din paleta de comenzi de pe pagina principală (Ctrl+K). Deschideți un chat DM cu un utilizator atunci când dați clic pe @mention, atât pe un chat/chatter DM, cât și pe numele de membru al unui utilizator în Discuții.
Însuflețiți-vă conversațiile cu emoji-uri - o selecție largă de emoji-uri structurate în categorii și funcționalitate de căutare. Găsiți emoji-urile dvs. preferate rapid cu secțiunea „folosite frecvent” din selectorul de emoji-uri. Afișați avatarele utilizatorilor în chat. Adăugați un zâmbet ca reacție la un mesaj. Trimiteți GIF-uri colegilor dvs. în Discuss.
Creează discuții directe cu alți angajați și creează grupuri de discuții private. Editează sau șterge un mesaj. Editează mesajele trimise în chat.
Mesaje private - conversații directe. Creați un grup dintr-un Mesaj Direct.
Conversații de mesagerie în grup.
Videochat-uri cu două sau mai multe persoane.
Canale vocale către utilizatorii interni.
Trimiteți mesaje vocale prin aplicația Discuss.
Lista de acțiuni pentru mesaje are un mod compact/expansiv.
Canale de mesagerie specifice (personalizabile). Buton pentru copierea linkului în invitația la un canal de mesagerie. Arhivați un canal neutilizat.
Creează grupuri deschise numite canale pentru a urmări discuțiile pe teme specifice. Începeți să vă implicați în proiecte prin abonarea la canalele existente sau crearea de noi.
Invitați persoane ca noi membri ai canalelor. Notificări simplificate ale canalelor. Eliminarea canalelor ca urmăritori și eliminarea canalelor de e-mail.
Afișați lista membrilor care aparțin oricărui canal dat.
Utilizatorii care creează canale private sunt adăugați automat ca membri.
Notificări de alăturare/părăsire mai puțin obtruzive în canale.
Utilizatorul curent este inclus în rezultatele căutării în caseta de chat.
Utilizatorii pot marca mesajele ca necitite în conversațiile și canalele de discuții pentru a le procesa mai târziu. Expeditorul vede mesajul ca fiind livrat și nevăzut.
Mesaje pinned în conversațiile din Discuss pentru a accesa rapid mesajele importante și cele vechi. O secțiune cu mesaje pinned este disponibilă din antetul conversațiilor și canalelor dvs. De acolo puteți să treceți la anumite mesaje atașate.
Previzualizările de linkuri sunt afișate atunci când este postat un mesaj.
A fost adăugat un buton de descărcare atunci când treceți cu mouse-ul peste imaginea atasamentului în modulul Discuții sau in zona de chat.
Toate opțiunile legate de Discuții sunt disponibile atunci când faceți clic pe un nume de utilizator în antetul ferestrei de chat. În plus, puteți deschide profilul unui angajat sau să-i editați numele de utilizator în meniu.
Păstrați rezumatul personalizat atunci când schimbați tipul de activitate. Afișați rezumatele activităților și reveniți la tipul de activitate dacă nu este setat niciun rezumat. Activitățile pot fi accesate prin widget-ul de afișare, care este atribuit (dacă nu este utilizatorul curent). Icoanele arată tipul de activitate.
Sunt disponibile apeluri vocale și video. Utilizatorii pot schimba afișajele și își pot partaja ecranele cu membrii.
Afișare fundal estompat în timpul apelurilor video.
Interfață de utilizator impresionantă pentru apeluri video, cu un panou lateral dedicat pentru setări.
Utilizatorii pot începe o ședință și pot invita oaspeți externi la apelul video în cadrul aplicației Discuss.
Participanții la întâlnire își pot ridica mâinile pentru a semnala că doresc să vorbească și să notifice alți participanți.
Oaspeții sunt afișați în listele de membri.
Integrare completă a aplicației Odoo.
Includeți mesaje și note interne, adăugați urmăritori și canale direct din oricare dintre aplicații și țineți evidența lor în modulul Discuss.
Afișați adresele de email ale destinatarilor atunci când trimiteți un mesaj din
Convorbire / Conferință / Apel de pe orice dispozitiv și oriunde în lume.
Widgeturi de discuție accesibile din orice fereastră Odoo.
Integrare WhatsApp, cu acces la mesagerie la fel ca mesajele directe.
A îmbunătățit interfața de utilizator a barei laterale pentru a face canalele, conversațiile etc., mult mai ușor de găsit. Obțineți avatarele utilizatorilor în secțiunea DM/Group DM din bara laterală.
A îmbunătățit citirea meniului derulant al conversațiilor (inbox).
Thanks for subscribing!
This email has been registered!
| Product | SKU | Description | Collection | Availability | Product type | Other details |
|---|